Pełne
4-ćwiartkowe sterowanie silników DC zasilanych
jednofazowo
KORZYŚCI:
- 4 ćwiartkowa praca ze zwrotem energii
- wybór zasilania 110÷500V AC
- logika załączania stycznika głównego stycznik AC dla zasilania i obwodów logiki.
- Wiele możliwości sterowania
- Ekstremalnie linearna pętla sterowania
- Znak CE i zgodność EMC
Przekształtnik tyrystorowy DC typ 514C Eurotherm
przeznaczony jest do regulacji prędkości
obrotowej silników
bocznikowych lub
silników prądu stałego z magnesami trwałymi.
Napęd oferuje 4-ćwiartkowe sterowanie silników
DC zasilanych jednofazowo napięciem w zakresie 110÷415
V AC przy 50 lub 60 Hz.
Prędkość silnika DC jest regulowana przez
system liniowej pętli sprzężenia zwrotnego z
sygnałem sprzęgającym pochodzącym z
tachogeneratora lub napięcia twornika silnika.
Wyboru sprzężenia dokonuje się przez zmianę
pozycji przełącznika.
Razem z 2-ćwiartkowym napędem DC typu 512C
SSD DRIVES
(dawniej Eurotherm Drives) oferuje
perfekcyjne rozwiązania dla pojedynczych silników małej mocy jak i
aplikacji wielonapędowych.
GŁÓWNE CECHY:
4 ćwiartkowe sterowanie ze zwrotem energii
separowane napięcie pomocnicze
sterowanie prędkością lub momentem obrotowym
logika załączania stycznika AC
współpraca z modułem diagnostycznym 5570 Eurotherm
obwód wykrywania przeciążenia silnika (60 sek.)
buforowane WY - prędkość (10V, 10mA)
buforowane WY - rampa (10V, 10mA)
buforowane WY - całkowity sygnał zadawania (10V, 10mA)
buforowane WY - prąd (10V, 10mA)
trzy wejścia sygnału zadawania
wejście limitujące moment
+10V i -10V pomocnicze napięcie odniesienia dla zadawania
+24V zasilanie dla sygnałów cyfrowych
wyjście - napęd sprawny
wyjście - zerowa prędkość / zerowe zadawanie
NASTAWY I REGULACJE NAPĘDU:
maksymalna prędkość
minimalna prędkość
wybór sprzężenia: tachogenerator - napięcie z twornika silnika
ograniczenie prądowe
rampa przyspieszenia (0÷40 sek.)
rampa hamowania (0÷40 sek.)
kompensacja IR - przy sprzężeniu napięciowym
regulacja wzmocnienia w pętli prędkości - proporcjonalność
regulacja wzmocnienia w pętli prędkości - stała całkowania
regulacja wzmocnienia w pętli prądowej - proporcjonalny
regulacja wzmocnienia w pętli prądowej - stała całkowania
likwidacja dryftu zera (pełzania)
regulacja wykrywania progu zatrzymania dla przekaźnika prędkości
zerowej
DOSTĘPNE WERSJE NAPĘDU
Typ napędu |
Nominalna moc wyjściowa [kW] |
Wyjście |
Uz 120 [V] |
Uz 230 [V] |
Uz 460 [V] |
Prąd [A] |
Uf [V] |
514C/040 |
0,2 |
0,3 |
1,1 |
4 |
0,9xUz |
514C/080 |
0,3 |
0,7 |
2,2 |
8 |
514C/160 |
0,75 |
2,2 |
4,5 |
16 |
514C/320 |
1,5 |
3,7 |
9,0 |
32 |
|